Ana içeriğe atla
title

Kurumsal Kalite Yönetimi

  • Paylaş 
  •  
  •  
  • Yazdır
  •  

iso-9001-kys.jpg

MKK Kurumsal Kalite ve Süreç Yönetimi Politikası

Merkezi Kayıt Kuruluşu A.Ş.’nin (MKK) tüm hizmetlerinde şeffaf, ölçülebilir ve etkin süreçlerle yüksek hizmet kalitesini koruyarak, iç ve dış müşteri memnuniyetinin arttırılmasını ve tüm organizasyonda kalite yönetiminin etkin bir şekilde uygulanmasını amaçlar.

MKK Kurumsal Müşteri Memnuniyeti Yönetimi Politikası

Merkezi Kayıt Kuruluşu A.Ş.’nin (MKK) iç ve dış müşteri memnuniyetini sürekli olarak sağlamak, yüksek hizmet kalitesini korumak ve memnuniyet odaklılık anlayışını tüm organizasyonda etkin bir şekilde uygulamayı amaçlar.

POLİTİKALAR

Politika Adı İndir
​MKK Kurumsal Kalite ve Süreç Yönetimi Politikası     download.png
​MKK Kurumsal Müşteri Memnuniyeti Yönetimi Politikası     download.png

Güncellenme Tarihi: 28.08.2025