Kurumsal Kalite Yönetimi

MKK Kurumsal Kalite ve Süreç Yönetimi Politikası
Merkezi Kayıt Kuruluşu A.Ş.’nin (MKK) tüm hizmetlerinde şeffaf, ölçülebilir ve etkin süreçlerle yüksek hizmet kalitesini koruyarak, iç ve dış müşteri memnuniyetinin arttırılmasını ve tüm organizasyonda kalite yönetiminin etkin bir şekilde uygulanmasını amaçlar.
MKK Kurumsal Müşteri Memnuniyeti Yönetimi Politikası
Merkezi Kayıt Kuruluşu A.Ş.’nin (MKK) iç ve dış müşteri memnuniyetini sürekli olarak sağlamak, yüksek hizmet kalitesini korumak ve memnuniyet odaklılık anlayışını tüm organizasyonda etkin bir şekilde uygulamayı amaçlar.
POLİTİKALAR
| Politika Adı | İndir |
| MKK Kurumsal Kalite ve Süreç Yönetimi Politikası | |
| MKK Kurumsal Müşteri Memnuniyeti Yönetimi Politikası | |
Güncellenme Tarihi: 28.08.2025







